[ LUGOS ] Cable modemi...

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pon Mar 23 18:56:35 CET 1998

On Mon, 23 Mar 1998, andy wrote:

> Kabel modem imas priklopljen direkt na ethernet in se obnasa povsem
> transparentno. Meni osebno ga ni bilo treba se nikoli nic konfigurirati. V
> bistvu se stvar obnasa kot podalsek eternet kabla do ISP.

Aha, nifty... :)

> Mislim da.
> Jaz sedaj delam to, sem kupil se enega pcja in bom naredil IP masq, ker je to
> najceneje. BTW kle so mrezne kartice 10$ 10MB pci, tako da je to minimalen
> strosek.

 Hm, nisem spraseval zaradi stroska ampak tko zaradi hm pac firbca... :))
osebno dam rajsi malov ec denarja za mrezno kartico... :)

David!

"To wildly go, where no whale has gone before!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist