[ LUGOS ] Cable modemi...

andy andy na here.ml.org
Pon Mar 23 17:26:33 CET 1998

>  Ko smo ze pri teh cable modemih... :)
>
> Kako se pa samo zadevo konfigurira? RS-232? Glede na to, da se priklopi
> direkt na ethernet...

Kabel modem imas priklopljen direkt na ethernet in se obnasa povsem
transparentno. Meni osebno ga ni bilo treba se nikoli nic konfigurirati. V
bistvu se stvar obnasa kot podalsek eternet kabla do ISP.

> Se da potem iti kak routing s tisto zadevo? IP Masquerading mogoce? Ali je
> cisto dumb zadeva in bo treba v masino dat pac dve kartice... :)

Mislim da.
Jaz sedaj delam to, sem kupil se enega pcja in bom naredil IP masq, ker je to
najceneje. BTW kle so mrezne kartice 10$ 10MB pci, tako da je to minimalen
strosek.

                Andy

Dodatne informacije o seznamu Starilist