[ LUGOS ] solaris 2.6

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Pon Mar 23 13:41:05 CET 1998

Zlatko Rek wrote:

> Ali ne bi morali binary-ji za SCO teci tudi pod Linux-om? Tako vsaj
> pise ...

Za ostali SW ne vem, mene zanima samo Informix. Informix ponuja v osnovi
naslednje:

Baza podatkov SE (dela)
BP v5                    (naj bi delalo, pa ne dela)
BP v7                    (sigurno ne dela)
Inet                        (dela)
development tools   (dela delno, problem z prevajalnikom)

Tisto, kar je najbolj zanimivo, je baza podatkov 5 in baza podatkov 7.
Baza podatkov 5 je narejena tako, da so procesi sqlturbo, teh procesov je za
vsakega userja po
eden. Procesi med sabo komunicirajo preko shared memoryja in ta shared
memory ni na Linuxu
narejen tako, kot SCOjevi binariji pricakujejo. Tako da... Ce se bo support
Linuxa za shared
memory izboljsal, potem ni razloga, da ne bi delalo. Ta suport je bil slab
precej casa. Zadnje
cajte pa nisem to vec nic probaval.

Baza podatkov 7 pa ima drug princip, namrec vec procesov, eden je zadolzen
za disk IO, drugi
za druge stvari... Interno pa proces za IO mocno uporablja multithreading,
da switcha med
posameznimi userji... Kaj naj recem... Se manj sanse, da bi delalo.

Poznam nekoga, ki bo se enkrat probal Informix na Linuxu... Bomo videli, kaj
bo on rekel.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: +386 69 31 676