[ LUGOS ] Offtopic? Again? ISDN in .si racunalniski tisk.

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Čet Mar 5 13:33:47 CET 1998

Banzai!

 V eni slovenski reviji je bil test ISDN kartic in TA-jev. Ma kaj v
eni reviji, v Monitorju je bilo... ;>

 Ok, specificno so napisali, da nekatere ISDN kartice ne delujejo z
nekaterimi sistemi in na koncu se je izkazalo, da so 'nekateri' sistemi
OS/2 in Windows NT, heh med podprtimi OSi se znajdejo tudi Solaris,
IntraNetware in celo Machintosh in Amiga (to da ta OSa niti nisem vedel
*grin*).

 Normalno Linuxa nihce niti ne omeni (standard), zdaj me pa zanima, ce je
res tako tesko dobit eno ISDN kartico ki bi delala pod Linuxom, se mi
zdi da je bilo tlele ze kar nekaj govora o ISDN karticah.

BTW, .si tisk sux, vsaj kar se linuxa tice. Ali pa jaz ne gledam
na pravem koncu... :(

David!

"To wildly go, where no whale has gone before!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist