[ LUGOS ] Distribucije...

Tomaz Ocepek ocepek na sk-pttsc.lj.edus.si
Čet Mar 5 14:22:30 CET 1998

On Thu, 5 Mar 1998, Marko Krebelj wrote:

> Najprej naj vse lepo pozdravim.
> Odlocil sem se za nakup Linuxa, natancneje Slackware distribucije, ker
> pa sem tako rekoc zacetnik, bi prosil ce lahko kaj svetujete o
> pravilnosti odlocitve?

slackware in redhat (ce poznas) temeljita priblizno na istem nivoju
razvoja, s to razliko, da je slackware bolj textovno orientiran, redhat pa
ima ze nakekako po dafaultu vse oz, precej vec programov narejenih za
X-windows, kar je za precej uporabnikov bolj zanimivo, kot pa sariti po po
vseh tistih diriktorijih in iskati datoteke... Poleg tega ima redhat
boljse oz. bolj sofisticirane programe kar se administracije tice, lepo
povedano lazje je opravljati s sitemom, v slackware pa bos pac moral kak
programcic oz sistemsko administracijo pravljati na "roke" no ne recem
imas tudi za slackware programe za administracijo za X-windows, samo pod
Redhatom imas to ze pac ob instalaciji sistema...

Oba sistema pa sta cisto okej za zacetnika, IMHO. ti pa se priporacam kako
knjigo o unixu... kak linux bible je zelo v redu knjiga... obeszna in
zajema vsa poglavja... in ima tudi veliko odgovorv na prasanja ki jih bos
se sigurno imel.

> In kje v ljubljani, se lahko kupi najnovejso verzijo programa Slackware.

podjetje mantis d.o.o. v ljubljani, za bezigradom

lp,
tomaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist