[ LUGOS ] floppy, serial, dial

Uros Indihar indy na kibla.org
Čet Mar 19 05:42:09 CET 1998

> Problem 2:
>
> V /etc/inittab si napisem vrstico za terminalski dostop do racunalnika
> preko serijskega kabla:
>
> s1:12345:respawn:/sbin/agetty 9600 ttyS0 ansi
>
> Ko se masina boota, se mi na ekranu terminala prikaze login, ko pa bi
> moral napisati password pa zadeva - zmrzne (terminal & povezava). Kako
> to popraviti?

Verjetno je problem v kablu. Predlagal pa bi tudi uporabo mgettyja (v
mgetty.config daj za ta port direct y).

db25                  db25

2                        3
3                        2
4			 5
5			 4
6,8			 20
7			 7
20			 6,8

> Problem 3:
>
> Za dostop do racunalnika preko telefonske linije (in modema) uporabljam
> mgetty:
>
> d1:12345:respawn:/sbin/mgetty /dev/modem -a -n 5

-a ne potrebujes in raje uporabi /dev/ttySX

preveri nastavitve v (/usr/local)/etc/mgetty+sendfax/mgetty.config

Lahko poskusis zbrisat vse opcije za /dev/ttySX in dodat debug 3 (tako bos
videl kaj se dogaja). lahko pa tudi se das zraven modem-type cls2

Uros

Dodatne informacije o seznamu Starilist