[ LUGOS ] STAR OFFICE

Bostjan Spetic bostjan na centralbroker.com
Sre Mar 18 20:59:30 CET 1998

> Downlodal sem si STAROFFICE iz FTP streeznika dobil sem tri *.gz fajle. CE
> jih z gunzipom odzipam dobim 3 navadne datoteke, se mogoce komu sanja kaj
> naj z njimi naredim ?

kadar ne ves kaj bi s fajlom, vedno najprej preveri kaksnega tipa je:
file imedatoteke

ponavad so zapakirane datoteke v linuxu .tar.gz
ker si .gz ze razpakiral, ti ostane se .tar, po postopku:
tar -xvf imedatoteke
potem pa pogledas navodila v nastalih imenikih

moram se napisati, da sem v linuxu v bistvu zacetnik, in ti tole odfovarjam samo iz mojih dosedanjih izkusenj, z instaliranjem nekaj programov

btw: s katerega streznika si downloadal startoffice?

lp		Bostjan Spetic

Dodatne informacije o seznamu Starilist