[ LUGOS ] DNS + sendmail

Matjaz Terpin matjazt na comcom.si
Sre Mar 11 07:31:39 CET 1998

On Tue, 10 Mar 1998, Gasper Furman wrote:

> Pozdravljeni
>
> Imam eno vpranje glede DNSov. In sicer; bom kar konkretni primer povedal;
> Imam server na kateremu tece Linux. Server je v vecih DNS serverjih,
> konkretno v 193.192.228.43 (scout.net) in 193.2.190.2 (s-sser.lj.edus.si).
> Zanima pa me glede mailov. Streznik ima zaenkrat zelo butasto ime; 'si',
> zaradi domene si.scout.net.
>
> Jaz bi rad streznik nekako drugace poimenoval in se bojim, da bo sendmail
> nagajal. Kje in kako nastimam (sendmail?!), da bom lahko dobil mail na
> recimo root na si.scout.net in root na skavt.s-sser.lj.edus.si.

> [...]

Zdravo!

Tudi sam imam vec domen (isto velja za hostname) na serverju.
Ko sem se imel sendmail, sem v sendmail.cf pac napisal:

Cwguru comcom.si
Cwkolektor.si
Cwsynatec.si
Cwe-trading.si
Cwmpi.si

Ti pac lahko napises:

Cwsi.scout.net
Cwskavt.s-sser.lj.edus.si

oziroma

Cwsi scout.net
Cwskavt s-sser.lj.edus.si

Ne vem v cem je finta tistega presledka med guru in comcom.si, ampak
delovalo pa je. Ena od zgornjih variant bo ze prava - v glavnem: Cw
Sicer pa vsem priporocam qmail. Je dosti bolj enostaven in zanesljiv,
se posebej ce vasa masina dela kot pop3 server.
Sam imam z ostalimi pop3d-ji namrec bolj "cudne" izkusnje 8-((((

Srecno!

Matjaz

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si