[ LUGOS ] DNS + sendmail

Gasper Furman merjasec na si.scout.net
Tor Mar 10 18:16:45 CET 1998

Pozdravljeni

Imam eno vpranje glede DNSov. In sicer; bom kar konkretni primer povedal;
Imam server na kateremu tece Linux. Server je v vecih DNS serverjih,
konkretno v 193.192.228.43 (scout.net) in 193.2.190.2 (s-sser.lj.edus.si).
Zanima pa me glede mailov. Streznik ima zaenkrat zelo butasto ime; 'si',
zaradi domene si.scout.net.

Jaz bi rad streznik nekako drugace poimenoval in se bojim, da bo sendmail
nagajal. Kje in kako nastimam (sendmail?!), da bom lahko dobil mail na
recimo root na si.scout.net in root na skavt.s-sser.lj.edus.si.

Ko sem malo po spool dir saru, sem opazu, da ce mi kdo pise na recimo
sserov naslov, masina mail prejme ga shrani postmasterju in posiljatelju
vrne sporocilo.

Torej a se, kako to narest?

	hvala

lp, Gasper