[ LUGOS ] win supremacy :(

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Čet Mar 26 16:18:08 CET 1998

Crt Jakhel wrote:

> zadnje case vsakemu, ki me hoce poslusati, tezim, kako je grozno, da
> ljudje brez vsakih pomislekov mirno uporabljajo cp1250 za pripravo www
> strani... potem sem sel ondan pogledal log agentov za en tak khm
> site s splosno vsebino (http://www.3m-gepard.si *commercial presentation*)
> in ugotovil, so ljudje, ki bi prisli s kaksne non-win platforme, prakticno
> neobstojeci :( racunal sem, da je stanje hudo, ampak ne tako svinjsko
> hudo. je slovenija posebej hud primer letanja za Eno Zvelicavno Firmo
> (kar je sicer po moje pri nas zelo razsirjena naravnanost ne glede na
> [...]

Ne sekiraj se. Stevilo uporabnikov Linuxa se vsako leto podvoji in prej
ali slej se bo tudi v Sloveniji pojavil sindrom 100. opice. Se pa
popolnoma strinjam, da je pri nas zelo razsirjeno enoumje, in to ne
glede na podrocje (ena Resnica, en Vodja, ... - malo spremljajte
dogajanje na slovenski politicni sceni, ki precej dobro odraza stanje
mentalitete slovenske populacije - ce ne bi, parlament ne bi bil poln
pacientarcev). Izgleda, kot da je to nekaksna kolektivna nevroza
Slovencev in Slovenije.

Andrej

--
Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist