[ LUGOS ] win supremacy :(

Iztok Umek iztok na snet.fri.uni-lj.si
Čet Mar 26 13:00:02 CET 1998

On Thu, 26 Mar 1998, Crt Jakhel wrote:

> zadnje case vsakemu, ki me hoce poslusati, tezim, kako je grozno, da
> ljudje brez vsakih pomislekov mirno uporabljajo cp1250 za pripravo www
> strani... potem sem sel ondan pogledal log agentov za en tak khm
> site s splosno vsebino (http://www.3m-gepard.si *commercial presentation*)
> in ugotovil, so ljudje, ki bi prisli s kaksne non-win platforme, prakticno
> neobstojeci :( racunal sem, da je stanje hudo, ampak ne tako svinjsko
> hudo. je slovenija posebej hud primer letanja za Eno Zvelicavno Firmo
> (kar je sicer po moje pri nas zelo razsirjena naravnanost ne glede na
> [...]

Na zalost je tako. Ljudje imajo doma PC-je in le malokdo bo doma imel
Linux in Staroffice, pac pa bo imel Windoze in Office ali vsaj Works.

Ljudi z zavestjo je bolj malo (takih, ki bi pisali v ISO-8859-2), vecinoma
imajo bodisi v CP-1250 ali pa tiste skripte, ki sproti prevajajo. Pri
prevajanju je problem ta, da ne nastavljajo CP-ja, tako da npr. netscape
ne preklopi pravilno :(

LP,
	Iztok

InterNet: iztok na ieee.si
Snail Mail: Iztok Umek, Pod vinogradi 39, SI-8351 Straza, Slovenia

Dodatne informacije o seznamu Starilist