[ LUGOS ] 8859-2 blues

crt jakhel crt na ice.dergan.si
Tor Mar 24 16:56:39 CET 1998

On Tue, 24 Mar 1998, Iztok Umek wrote:

> Za sumnike v HTML ISO Latin 2 dokumentih je potrebno uporabiti prave 8
> bitne znake z ustrezno kodo in nikakor HTML entity oblike &#nnn;, saj
> zanje naceloma velja, da se interpretirajo kot ISO Latin 1 nabor, ne glede
> na Content-Type dokumenta.
>
> To je iz: http://www.feri.uni-mb.si/si/index.html-l2

res, zdaj sem se tudi jaz spomnil tega (zlasti tistega "nikakor" :).
hm.. ok.. ch sh zhje vpisujem s tastaturo, za italijanske pa sem pisal
entityje... ergo... najti nacin, kako italijanske vtipkati direkt...
*scratch* a pa ni res, da ti znakci dejansko sedijo na istih mestih in se
jaz lahko slikam, pa se vedno ne bom spravil v isti doc enih in drugih? hm
hm.

crt.jakhel na dergan.si       Dergan d.o.o.      http://www.dergan.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist