[ LUGOS ] 8859-2 blues

crt jakhel crt na ice.dergan.si
Tor Mar 24 16:53:54 CET 1998

On Tue, 24 Mar 1998, Gasper Furman wrote:

> Ja sumniki so ze od nekdaj bili problemi, pri recimo HTML staneh, ker
> nisi vedel kaj uporablja client user. Poznam tipa, ki se jih je resil, na
> zelo enostaven nacin in sicer da je naredu gif slikco v velikosti crke
> :)) Folk sploh ni opazil razlike, ce ze res ni pogledal sourca.

hehe, svasta :)  (pa tudi ce ni imel vklopljen auto load images :P )

problem imam zato, ker sem doslej redno uporabljal iso 8859-2 kot
univerzalno resitev za slovenske znakce (pozrejo tako unix masine, kjer se
ta razpored pretezno uporablja, kot windowsi, kjer browser (?) pametno
prevede 8859-2 v cp1250). zdaj pa kaze, da na nekaterih mestih, kamor
sedejo sumniki, obicajno sedijo mednarodni znakci, ki jih prav tako
rabim, recimo è je ravno ch (kar je cista resnica, poglej si
neko ch sh zh stran s standardno razporedjo 8859-1 in bos videl teh
ètov cuda in cuda. torej... te dve reci lezita ocitno na *istem*
mestu, tako da dvomim, da bi lahko kar sfiltriral stvar - encoding se
nastavi v glavi dokumenta in traja globalno. ali pac ne? anyone?

crt.jakhel na dergan.si       Dergan d.o.o.      http://www.dergan.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist