[ LUGOS ] !?!?xTfs prokleti SLO fonti....

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Pet Jun 26 16:02:34 CEST 1998

=?ISO-8859-2?Q?Metod_Ko=BEelj?= wrote:

> Howdy!

> Hja, ni nacina. V composerju lahko spremenis encoding
> (View->Encoding->...), v onem trapastem editorju za pisanje poste pa take
> opcije ni. Afna tudi ne prime, ocitno oni editor za pisanje poste malo po
> svoje dela. Sicer mi afna cito lepo dela (AltGr-V).

Meni afna cisto lepo dela v Netscapeu (altgr-v v slovenski tipkovnici).
To je stvar definicije tipkovnice (dela mi od takrat, ko sem si napisal
svoj xmodmap, prej mi s slovensko tipkovnico ni delalo).

Andrej

--
Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist