[ LUGOS ] boot messagi

Andraz Tori Andraz.Tori1 na guest.arnes.si
Sob Jun 27 02:07:29 CEST 1998

Heh!

Mam en problem...

Mal sem updatu pakete tko da mam zdej debian 2.0 beta sistem ... ampak
Ko se kernel naloada, je sporocilo v stilu freeing kernel memory 52kb.
potem mounting swap (priority -1) ...
nato pa se preprosto ne izpisujejo nobeni messagi na zaslonu vec vse dokler me
ne vrze v login prompt ..
aja.. no v vecini primerov se stvar sploh ne nalozi ampak preprosto crkne
preden sem updatu vse pakete ki mi jih je svetoval debianov select je zadeva
cisto cool delala

Aja.. tudi v /var/log/messages ni nicesar v tistem casu

/etc/syslog.conf sem pregledu .. vse ok, mogl bi delat, razn ce ma kaka
najnovejsa verzija syslogdja kake nove fore?

anyone?

Dodatne informacije o seznamu Starilist