[ LUGOS ] Povezava !

Rok Krulec Rok na fpp.edu
Čet Jun 11 22:30:11 CEST 1998

On Thu, 11 Jun 1998, Davor Guttierrez wrote:

> Zanima me ce lahko in na kaksen nacin povezes 2 Linux racunalnika *RH5 in
> Slackware3.2* s serijskim kablom ?
> Kake programe potrebujes ?
> Rabim zato, da bi uporabljal na notebooku CD-ROM !
Glede na to, da ti je kolega prej razlozu da po serijskem kablu ne gre lih
najhitreje, ima Linux ze v osnovi resitev ki se ji rece PLIP oz. Paralell
port IP. Ta povezava je sinhrona in deluje preko printer porta za kar
seveda rabis LapLink kabel, ki ga dobis v vsakem boljsem computer storeu
ali pa ga zlotas kar sam. Obstaja tudi TurboPLIP varijanta.
Ko imas vse to, scompilas v kernelu podporo za PLIP in reces ifconfig
plip0 IP.PRVE.MASI.NE pointopoint IP.DRUGE.MASI.NE in na drugi masini
obratno, dodas se route add IP.DRUGE.MASI.NE in obratno. Potem ko mas pa
TCP/IP postavljen se pa lahko igras kot da si na kateremkoli netu in si
shareas CD-ROM al karkolize.
Kle je celotno zadevo seveda rahlo tezko razlozit na hitro ampak sem
siguren, da obstaja PLIP-Howto, se pravi ce bos uporabljal, read it.
Opozorilo: PLIP kuri ogromno CPUja zato premisli.

Rok Krulec aka Tantadruj

--
Send mail to mailto:Rok na fpp.edu, check out my Web barn at http://Rok.fpp.edu or visit #Linux.SI
Point your finger to roki na mirage.fpp.edu for public PGP encryption key

Dodatne informacije o seznamu Starilist