[ LUGOS ] Povezava !

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Jun 11 20:37:05 CEST 1998

Howdy!

On Thu, 11 Jun 1998, Davor Guttierrez wrote:

> Zanima me ce lahko in na kaksen nacin povezes 2 Linux racunalnika *RH5 in
> Slackware3.2* s serijskim kablom ?

Rabis ti. null-modem kabel, ki ima RX-TX zice prekrizane (zdi se mi, da
sta to pina 2 in 3 na 25-pinskem RS-232 konektorju).

> Kake programe potrebujes ?

Najmanj komplikacij je, da uporabis slip. Se pravi, rabis podporo v
kernelu, pa program slattach (glej man slattach; na kratko: po zagonu
dobis device sl?, ki ga potem ifconfigas). Ampak opazil sem ,da na RH5
slattach ne obstaja. Ce ga imas na slackwaru, ga lahko z disketo preneses
(I guess).

Gre tudi tako, da na obeh koncih pozenes kaksen programcic za delo z
modemom, recimo seyon ali minicom.

> Rabim zato, da bi uporabljal na notebooku CD-ROM !

Wow, tole bo pa slo pocasi. Odvisno od UARTov obeh masin bo hitrost recimo
57600 Bps ali pa 115200 Bps. V praksi to pomeni 5kb ali pa 10kb na
sekundo.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist