[ LUGOS ] RE: non-lugos? [was: hfs]

Crt Jakhel crt na dergan.si
Čet Jun 11 18:47:02 CEST 1998

> obcasnim izpadom bizarnosti v razlicne smeri še vedno dobra
> zbirka ljudi z veliko izkušnjami. in ce clovek eno tako spremlja,
> kakšne primerljive pa nima pri roki, je jasno v skušnjavi, da
> vpraša sem. v bistvu je to neke sorte kompliment. ;)

analogna, vendar ze kar perverzna varianta istega modela je bila
demonstrirana takrat, ko sem tu spraševal, ce kdo vzame en akvarij zlatih
ribic, ki so mi jih odlozili pred vrati. perverznost je bila v tem, da meni
niti ni šlo za ljudi z veliko izkušnjami (kaj pa vem, kdo se tu spozna na
ribice), ampak enostavno ne poznam (vsaj v smislu "sem ze prej slišal
zanje") nobene druge primerljivo velike skupine ljudi. bedno.

get a life, crt :)

Dodatne informacije o seznamu Starilist