[ LUGOS ] non-lugos? [was: hfs]

Crt Jakhel crt na dergan.si
Čet Jun 11 18:44:10 CEST 1998

> pa na Lugos mailing listi (>>LINUX USER<< group of Slovenia) vprasujes po
> orodju, ki bi ti omogocalo, da ti ne bi bilo potrebno hoditi iz oken? Se
> pravi, da bi ti omogocalo lazje delo v oknih? Da v bistvu ne bi moral
> "zapravljati" casa z delom na Linuxu?
> Ej jej jej, kaj vse clovek tu dozivi..... :(

po moje se da pojav vprašanj, ki se zacnejo na "vem, da to ne spada sem,
ampak" zelo enostavno razloziti. lugos-list je kljub obcasnim izpadom
bizarnosti v razlicne smeri še vedno dobra zbirka ljudi z veliko izkušnjami.
in ce clovek eno tako spremlja, kakšne primerljive pa nima pri roki, je
jasno v skušnjavi, da vpraša sem. v bistvu je to neke sorte kompliment. ;)

tudi mene zelo ima, da bi vprašal - tocno iz navedenega razloga - ce kdo ve,
kam outlook 98 spravlja userjeve folderje, ampak me boste napizdili in se
tega ne veselim.

(zgornje je bil primer, kako s pretvezo nekaj vprašati tam, kjer naj ne bi
:)

Dodatne informacije o seznamu Starilist