[ LUGOS ] linux/win swap share?

Danilo Godec danci na kibla.org
Sob Jun 6 10:16:17 CEST 1998

On Sat, 6 Jun 1998, Jernej Horvat wrote:

> Not true.
> Control panel|System|Performance|Virtual Memory|Let me specify....
>
> Priporocam kreiranje stalne "swap" datoteke, ker postanejo Win95 hitrejsi
> (ne rabijo sami vecati ali manjsati to datoteko).
> Max in min naj bosta ENAKA. Velikost naj bo 1.5X RAM oz. po zelji.
> PS: to se da urediti tudi v system.ini pod [386Enh]
> PagingDrive=C:
> MinPagingFileSize=80000
> MaxPagingFileSize=80000

Tega nisem vedel... :) Zal pa to pomeni precej vecjo telovadbo pri
sharanju swap particij, saj je treba ta file (win386.swp ce se ne motim)
vedno ob linux-bootu nekam shraniti in ga nato ob haltu postaviti nazaj.

Ampak... ce obljubis, da bo hitrost Wintenda95 OPAZNO vecja, se bom tudi s
tem poigral :)))

    D.

Dodatne informacije o seznamu Starilist