[ LUGOS ] linux/win swap share?

Jernej Horvat zagi na kibla.org
Sob Jun 6 10:10:07 CEST 1998

On Sat, 6 Jun 1998, Danilo Godec wrote:

> V zgornjem how-to je napisano, kako se to naredi z Win 3.1 in s 'stalnim'
> swap filetom. Kolikor sem ugotovil, imajo Win 95 le 'dinamicni' swap file
> (ki se ob vsakem bootu kreira na novo), kar omogova poenostavitev.

Not true.
Control panel|System|Performance|Virtual Memory|Let me specify....

Priporocam kreiranje stalne "swap" datoteke, ker postanejo Win95 hitrejsi
(ne rabijo sami vecati ali manjsati to datoteko).
Max in min naj bosta ENAKA. Velikost naj bo 1.5X RAM oz. po zelji.
PS: to se da urediti tudi v system.ini pod [386Enh]
PagingDrive=C:
MinPagingFileSize=80000
MaxPagingFileSize=80000

PS: k hitrosti pripomore tudi ce si cache nastavis sam
system.ini
[vcache]
MinFileCache=4096
MaxFileCache=8192

Na Inetu se valja program cacheman, ki to napravi v GUI okolji, ce ze
niste za tipkanje in eksperimentiranje. ;-)

mkdosfs moras instalirati ob instalaciji. Na rh cd je rpm.

                                            Jernej Horvat

               > All the standard disclaimers apply. <
                   http://niet.home.ml.org

Dodatne informacije o seznamu Starilist