[ LUGOS ] pop3

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Tor Jun 30 11:36:46 CEST 1998

On Tue, 30 Jun 1998, Boris Benko wrote:

> Ne vem sicer, kaj tako mlatite čez POP3 server. Jaz sem uporabljal tistega, ki
> je
> original prišel zraven, pa je čisto v redu delal, edini problem je bil, da je,
> v primeru,
> da je šlo kaj narobe z transferom, puščal datoteke v /tmp direktoriju, pa to
> še ne
> bi bil problem (bi dal v kron brisanje tmp datotek), če ne bi bil /tmp
> direktorij
> zelo majhen in so se stvari hitro zabasale (root particija je bila majhna).

Meni je pop3 prav tako puščal datoteke v /tmp, ampak to sem že rešil s
cron-om. Druga stvar je bila slabo delovanje z Netscapeom. Ne vem kdo je
bil kriv, verjetno oba malo. Zanimivo je bilo to, da se je ob določenem
čaranju z Netscapeom recimo /var/spool/mail/user podvojil - "skopiral
samega sebe na konec datoteke". Mislim da se je to dogajalo pri
prekinjanju prenosa, vendar ne zmeraj.

Potem sem nekaj preizkušal druge pop3 serverje, pa je bilo bolj
žalostno. Problemi so se pojavili recimo že če si v Netscape-u na
winblowsih vklopil mail notifier, potem pa se je ta štartal takrat,
ko si pošto ravno prenašal na mašino. Skratka, čudne stvari.

qmail je pri meni rešil vse to. Mail-i se zdaj shranjujejo vsak v
svojo datoteko (maildir). Z zaklepanjem je torej dosti manj
problemov. Skratka, vse dela kot je treba. Shadow seveda tudi.

Še nekaj: qmail-ov pop3 server ne deluje skupaj s sendmailom
in maiboxi ala /var/spool/mail/nekaj.

Konec EPP-ja.... (no, tisti E je odveč :-)

Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si