[ LUGOS ] Linux vs. FreeBSD

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Tor Jun 30 08:50:48 CEST 1998

Matjaz Terpin wrote:

> Zdravo!

> Priporočam preizkus pop3 serverja, ki ga dobite zraven qmail-a. Jaz imam
> z njim (in _SAMO_ z njim) zelo dobre izkušnje.

Ne vem sicer, kaj tako mlatite čez POP3 server. Jaz sem uporabljal tistega, ki
je
original prišel zraven, pa je čisto v redu delal, edini problem je bil, da je,
v primeru,
da je šlo kaj narobe z transferom, puščal datoteke v /tmp direktoriju, pa to
še ne
bi bil problem (bi dal v kron brisanje tmp datotek), če ne bi bil /tmp
direktorij
zelo majhen in so se stvari hitro zabasale (root particija je bila majhna).

Tale od UW dela čisto v redu (ne pušča sledi), edino ne vem, če podpira
shadowe
na Linuxu.

Kaj pravzaprav POP3 serverju manjka? Kaj pa vem, mogoče sem kaj spregledal...

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: +386 69 31 676