[ LUGOS ] Panika!

Rok Krulec Rok na fpp.edu
Pet Jun 19 08:24:56 CEST 1998

On Thu, 18 Jun 1998, Luka Romih wrote:

> Hi!

> Se strinjam, ampak zanima me, ce si ti (ali kdorkoli drug) take muke ze
> prestajal in to uspesno... :] Recept? Komercialen program za renoviranje
> particij? Ni vazno, samo podatke hocem nazaj..
>
> Cao, Luka
>
> PS: Ce ima KDORKOLI KAKRSNOKOLI (uporabno) idejo, na dan z njo! [pa naj
> zraven povej, kaj pije..:]
Jaz sem imel nekoc podobne muke z ext2 filesystemom na nekem opticnem
disku. Nekje na netu na nekem FTPju sem nasel program rawmount.c, ki mi je
vse zmountal raw in potem sem, kar je ostalo uporabnega lahko prebral. Ne
vem ce kaksen taksen program obstaja za msdos filesystem vendar se splaca
potrudit. Na zalost ti ne morem svetovat niti kje dobit, vendar ce obstaja
bo edino to pomagalo.

Rok Krulec aka Tantadruj

--
Send mail to mailto:Rok na fpp.edu, check out my Web barn at http://Rok.fpp.edu or visit #Linux.SI
Point your finger to roki na mirage.fpp.edu for public PGP encryption key

Dodatne informacije o seznamu Starilist