[ LUGOS ] Panika!

bibi na rulz.org bibi na rulz.org
Pet Jun 19 00:15:27 CEST 1998

hmmm... probi s kaksnim norton disk doktorjem, al pa z taistim disk
editorjem. Samo ideja :]

To bi se dalo na eni drugi mashini vse spravit na rescue disketo, samo ne
vem kako bi se potem dalo tocno podatke dobit, ker se s temi stvarmi ze
dolgo nisem ukvarjal, resno pa nikoli.

aja, pijem zeleno, samo za ta odgovor pira niti ne pricakujem :]

bye,

Borut Mrak
student of chemistry
phone: (+386 65) 51248
ph. 2: (+386 61) 267876
Microsoft: How long do u want to wait today?

Dodatne informacije o seznamu Starilist