[ LUGOS ] free, delete ...

Jernej Kovše jernej.kovse na uni-mb.si
Tor Jun 23 12:46:41 CEST 1998

From: Marko Samastur <Marko.Samastur na fmf.uni-lj.si> Subject: Re: [ LUGOS ]
free, delete ...

>Aja, glede tistega drugega vprasanja o razliki med kazalci in
>tabelami....tezko, prof. Zakrajsek je pri nas porabil priblizno uro, da bi
>nam "utupil" razliko med njimi in kako to ni vedno isto, pa ceprav se lahko
>tako obnasas v 99% primerov

Ja, razlika med arrayem in kazalcem mi je 100% jasna, ampak to ni bilo
vprasanje. Vprasanje je sledece:

Nekje ima

MojRazred a[20],

drugje pa

MojRazred *b = new MojRazred[20]

Vprasanje ni, kaksna je razlika med kazalcem in imenom arraya, kar mi je
jasno (ime arraya je kazalec s konstanto vrednostjo, torej po c-jevsko ni
lvalue in mu ne mores spreminjati vrednosti, vedno pa kaze na nicti element
arraya).

Vprasanje je, kako v zgornjem primeru kasneje v programu locis med tem,
da kazalec a kaze na staticno, kazalec b pa na dinamicno alociran pomnilni
in odgovor je, da ne mores.

J.

Dodatne informacije o seznamu Starilist