[ LUGOS ] rpm

Tic Pavlin onehalf na gimp.ml.org
Tor Jun 23 11:48:05 CEST 1998

Najprej zgdobica;):

lepega dne sm uvidel, da nekako potrebujem RPM in se spravil na lov za le
tem... Odkril sem ga na nekem situ in .. o ti sment.. RMP Je bil zapakiran
v RPM. Nato sm nekje najdu enga zataranga(pa je bil full star), ker pa so
mel tm tko lepo urejene RPMe, da je bil vsak novejsi zapakiran s
starejsim, bi mogu pol jih ogromn dljat... tko sm najdu na sunsitu
rpm2tgz. Pomoje je to najlazje:)

Dodatne informacije o seznamu Starilist