[ LUGOS ] nfsd

Bostjan Tursic Bostjan.Tursic na kiss.uni-lj.si
Tor Jun 16 23:56:00 CEST 1998

Tomaz Karner wrote:

> like pa naj se jaz nekaj napisem :)) sem iz maribora in so nam prestavli
> centralo pred ok 4-5 mesci iz stare "only" analogne (to se previ 5 mestne)

To je se slabs kot INES.BLABLA !!!!!!!!!!  lugos,linux?

pa da nebom samo to napisu, se moj problem:

Imam nfs-server-2.2beta29-1, portmap-4.0-3, ko mountam remote disk, dela vse
uredu, ko pa naredim umount pa mi zadeva izpise:
[root na RoZina /home/bostjan]# umount /share
Bad UMNT RPC: RPC: Unable to receive; errno = Connection refused

In takrat tud crkne rpc.mount

Je kdo mev podobne tezave? Kako resit?

cio,

BoSTjan