[ LUGOS ] SIOL

Tomaz Karner gadek na kibla.org
Tor Jun 16 23:28:19 CEST 1998

like pa naj se jaz nekaj napisem :)) sem iz maribora in so nam prestavli
centralo pred ok 4-5 mesci iz stare "only" analogne (to se previ 5 mestne)
na digitalno... pred tem sem klical na tel 080 80 80 in sem se pozanimal
za prestavitev iz pulznega na tonsko klicanje :)... to je prislo ven :)))
za prestavitev bi mogel placat 10k sit, zato kr bi me mogli prestavit
na novo centralo, dobil bi novo tel in oh in stok pa se na novo bi nas
mogli vnasat v tel. imenik tak da ... se to ... ko sem klical to je blo
priblizno kaki mesec preden smo dobli novo centralo mi je oni glupi
operater rekel da lahk tut pocakam na novo centralo, vendar mi je reko da
pride le ta centrala sele po enem letu (to pomeni da se je priblizno 8
mescev nebi smelo bit ?!?) ... tolko o TELEkomu :))

Tomaz Karner aka GaDeK

Dodatne informacije o seznamu Starilist