[ LUGOS ] sgml-tools in LyX

Andrej Souvent andrej na lea.hamradio.si
Sre Jun 10 16:09:00 CEST 1998

On Wed, 10 Jun 1998, Roman Maurer wrote:

> javlja, da nimam pravilno nameščene stilne datoteke
> linuxdoc-sgml.sty:
> Kam naj skopiram datoteko linuxdoc-sgml.sty?  Imam jo na imeniku
> sgml-tools-1.0.6/lib/, skopiral sem jo še na imenik
> /usr/lib/texmf/texmf/tex/latex/base/.
>
> Uporabljam teTeX (Version 3.14159 (C version 6.1)), LaTeX2e
> in LyX 0.12.1pre1.

Zdravo!

Si po tem, ko si skopiral linuxdoc-sgml.sty v
/usr/lib/texmf/texmf/tex/latex/base/, pognal program texhash ?

Lep pozdrav

Andrej

P.S. Mi lahko prosim kdo pove kako izpisati tildo (~) v TeXu.
     Rabim jo pri navedbi URLja, na primer
     http://lea.hamradio.si/~uporabnik/.

Dodatne informacije o seznamu Starilist