[ LUGOS ] Problemi z modemom ----US ROBOTICS-----

Rok Krulec Rok na fpp.edu
Sob Jun 20 14:55:39 CEST 1998

On Sat, 20 Jun 1998 Milan.Jungic na guest.arnes.si wrote:

> Imam probleme ce se poskusam povezati na DialUP server.Z katerim koli
> programom poskusam mi vedno napise No Dial Tone.Kljub temu da imam vse
> nastelano na ATDP!V programe sem vnesel tudi originalno komando za
> initializacijo modema. A ko program modem initializira se za nekaj sekund
> zaslisi klicni signal ,a nato program modem enostavno "izkljuci" in napise
> NO DIAL TONE.Se to, uporabljam US Robotics 28000-33600 Voice Mail
> modem.Ce ima kdo isti modem prosim ce mi poslje komande za initializacijo
> itd...,ali pa mi sporoci kako se problem se da odpraviti!!
He ce ti ze vsi pravijo, da dodaj X3 ti bom pa se jest, samo jest ti
proporocam malo drugace. Pozeni minicom ali kaksen drug komunikacijski
program, lahko tudi hyperterm za windoze, napisi noter ukaze:
ATZ
ATX3
AT&w
Ti ukazi ti najprej resetirajo modem na default value, nato vpisejo X3 v
register za dialtone type nato ti pa vso zadevo posnamejo na eprom od
modema, tako, da naslednjic ko bos inicializiral modem z ATZ bo nastavitev
X3 ze privzeta. Potem se samo klices z atdp<nr>

Rok Krulec aka Tantadruj

--
Send mail to mailto:Rok na fpp.edu, check out my Web barn at http://Rok.fpp.edu or visit #Linux.SI
Point your finger to roki na mirage.fpp.edu for public PGP encryption key

Dodatne informacije o seznamu Starilist