[ LUGOS ] Problemi z modemom ----US ROBOTICS-----

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Sob Jun 20 12:28:23 CEST 1998

Milan.Jungic na guest.arnes.si wrote:

> Imam probleme ce se poskusam povezati na DialUP server.Z katerim koli
> programom poskusam mi vedno napise No Dial Tone.Kljub temu da imam vse
> nastelano na ATDP!V programe sem vnesel tudi originalno komando za
> initializacijo modema. A ko program modem initializira se za nekaj sekund
> zaslisi klicni signal ,a nato program modem enostavno "izkljuci" in napise
> NO DIAL TONE.Se to, uporabljam US Robotics 28000-33600 Voice Mail
> modem.Ce ima kdo isti modem prosim ce mi poslje komande za initializacijo
> itd...,ali pa mi sporoci kako se problem se da odpraviti!!

 Modem ne spozna evropskega dial tona, ampak caka ameriski, neprekinjeni ton.

Po par sekundah ti pac rece NO DIAL TONE.

Daj komando ATX3 ali ATX4 (poglej v navodilih, mislim da je 3), da preklopis
na nacin, ko modem vec ne caka ameriski dial tone...

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676