[ LUGOS ] Problemi s Stealth Video 2500

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pon Jun 15 08:04:49 CEST 1998

Howdy!

On Mon, 15 Jun 1998, Ivek wrote:

> Instaliral sem X86 na max vizualno resolucijo za to kartico (1024 x 768)
> in pri zagonu je bil ekran katastrofa. Ko pozenem katerikoli program
> sega  njegov screen cez vse fizicne meje mojega ekrana (Philips
> briliance 1520). Kljub temu, da sem sedaj vizualno resolucijo spremenil
> na 320x200 (prej sem poizkusal tudi 640x480) so screen-i ob prvem zagonu
> programa se vedno zunaj desktop-a.

Najbrz imas instaliral tudi programcek xvidtune. Pozeni ga, z njim lahko
nastavljas velikost in polozaj slike na zaslonu.

Pozenes X-e v zeljeni resoluciji, nato pa se xvidtune. Potem nastavis
sliko, tako kot zelis. Nastavitev se obdrzi dokler Xi tecejo, ob ponovnem
zagonu pa se nastavitve izgubijo. Zato moras popraviti konfiguracijsko
datoteko za X-e. Ta datoteka se pri XFree86 serverju imenuje XF86Config,
navadno pa se nahaja v direktoriju /etc ali pa /etc/X11. Programcek
xvidtune ti, ce kliknes na 'gumb' Show, izpise eno vrstico cifer, recimo
takole:

"1280x1024"   135.00   1280 1312 1416 1664   1024 1027 1030 1064

V datoteki XF86Config poisces vrstico, ki se zacne enako (vsaj prva dva
stolpca; navadno je vec vrstic, ki se zacnejo z enakim prvim stolpcem) in
jo zamenjas z vrstico, ki ti jo izpise xvidtune.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist