[ LUGOS ] menjava diska

Franc franc na eurocom.si
Sob Jun 6 09:46:23 CEST 1998

LP, Franc.

-----Original Message-----
From:	BlaY0 [SMTP:blayo na Lightning.vx.ml.org]
Sent:	Saturday, June 06, 1998 5:20 AM
To:	'lugos-list na lugos.si'
Subject:	Re: [ LUGOS ] menjava diska

Yo!

On Sat, 6 Jun 1998, Franc wrote:

> - dodam scsi,
> - rebuildam kernel, da ga spozna,
> - ga zmountam nekam na ide,
> - skopiram z -a ves stari ide na scsi,
> - uredim bootanje s scsija. Tu se zadeva ustavi. Ob bootu pridem le do "LI".

Hmm... Tole ne razumem -> "uredim bootanje s scsija". Jaz pod to smatram:

- popravis /mnt/etc/lilo.conf da zadeva kaze na /dev/sda1 recimo
- pozenes lilo -r /mnt

Tu je jedro problema. Videti je, kot da boot-manager ne najde imagea. Dobim naslednji izpis:
Warning: /dev/sda1 is not on the first disk
Warning: BIOS drive 0x82 may not be accessible
Added linux *
in potem grem v BIOS nastavit, da se butne s scsija ampak se ne.

- rebootas
- popravis boot parametre v BIOS-u

Po tem bi stvar morala delovati, kaksna druga ideja mi ob 05:10 HRS CET ne
pade na pamet :)

lp,

BlaYO

WINMAIL.DAT