[ LUGOS ] K6-2

polz polz na writeme.com
Sob Jun 6 09:38:49 CEST 1998

>MIPS, ARM, PPC, M68k, Sparc ... kaj hoces vec? Explicitno podporo za AMD
>K6 extensione?
Ja. MIPS, ARM, Sparc je izven mojega financnega dosega, M68k je
danes ze dokaj zastarel.
>Ne bit smesen. Ne nazadnje je kernel (z malenkostnimi
>razlikami) za vse x86 (x>=3) procesorje enak. Torej ne podpira niti
>extensioniv, ki se jih je izmislil Intel.
Glede na to, vsi x86, ki jih izdelujejo danes, podpirajo MMX, bi bilo
kar v redu, ce bi ga podpiral tudi linux kernel.
Ker pa Intelovi CPUji, vsaj kolikor jaz s svojo slabo pouceno glavo razumem
(ta pripomba ni misljena sarkasticno), prepocasi preklapljajo iz enega
nacina v drugega, bi bilo lepo podpreti AMD-jev hitri preklop (ce sem prav
razumel komentarje na AMDjevi domaci strani).

Glede na to, da AMD ne bo sledil Intelu v razvoju procesorjev, in da
uporaba 3D-Now kar lepo izboljsa hitrost racunalnika pri nekaterih
operacijah, bi bilo stvar kar lepo podpreti.

Vprasanje je samo, ali bi se izplacalo podporo vkljuciti v Kernel,
ali pa bi jo morali dodati gcc-ju.
Ce ostale arhitekture podpirajo kaksne ukaze, ki so podobni MMX,
bi se podpora v kernelu izplacala.
Sicer bi morala podpora pasti v gcc in IBCS.

Dodatne informacije o seznamu Starilist