[ LUGOS ] apache 1.3

Gasper Furman merjasec na si.scout.net
Tor Jun 16 13:12:43 CEST 1998

On Tue, 16 Jun 1998, Jaka Mele wrote:

> Kako si resil problem virtualnih serverjev? Oziroma kaj narediti? Kaj je
> bilo sploh narobe? Spremembe v .conf fajlih?

V bistvu ga se nisem cisto. Dogaja se mi to da se stepejo diri od
viturlanih ser. Recimo grem na osnovni page pa me vrze na nekega od
vitrualnih. Problem je pa tut, ker sem namrec zgubil conf file in
sem na novo postimal apache vendar zaenktar brez virtualnih serverjev, ker
sem zdej ful zaseden (MAtura pa to). Tako, da ti ne morem kaj dosti
pomagat. Aja no neka fora je bila z NameVirtualHost, se mi zdi

--
"He did decide, though, that with more time and a great deal of mental
effort, he could probably turn the activity into an acceptable

Dodatne informacije o seznamu Starilist