[ LUGOS ] apache 1.3

Jaka Mele jack na ro.zrsss.si
Tor Jun 16 10:49:42 CEST 1998

On Tue, 16 Jun 1998, Gasper Furman wrote:

> Ja nekaj sprememb je vsaj glede organiziranosti direktorijev. Jaz sem
> izbral kar ta novi nacin. Aja jaz sem imel probleme z virtuanimi serverji.
> Pa se to Zadeva dela ;)

Kako si resil problem virtualnih serverjev? Oziroma kaj narediti? Kaj je
bilo sploh narobe? Spremembe v .conf fajlih?

> Seveda je. :) Potem ga samo premakni iz enega dira v drug

:)
       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 179-8972 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 179-8899 |             poorly.
         Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.lugos.si/

Dodatne informacije o seznamu Starilist