[ LUGOS ] hitrejsi UART - rezultati (ali pa ne)

BlaY0 blayo na Lightning.thz.net
Čet Jun 18 01:10:51 CEST 1998

Yo!

On Wed, 17 Jun 1998, Metod Kozelj wrote:

> Ja, mislim da v taistem serial.c pise, da lahko UART 16550(A) furas s
> skoraj poljubno frekvenco (tja nekam do 18MHz). Sedaj je clockan na
> 1.xxxMHz. Ce bi ga fural na 18MHz, bi zvlekel 1,5MBps. Ampak za tisto bi
> pa res rabil nonium na 7GHz. Ali pa vsaj alfo na 500MHz :-}
>
> Anyway, nekatere 'fast' serijske kartice (ce ne celo vecina) so se vedno
> zgrajene okoli kaksne variante 16550A, ki pa ji lahko nastavis osnovno
> frekvenco (recimo s skakacem). Ampak ce nastavis full speed na recimo
> 460800, potem imas vse hitrosti pomnozene s 4. Se pravi moras mouse port
> [...]
Ja, to sem potem tudi takoj sprobal pa ni bilo ucinka :) tko da ne vem v
cem je finta...

V glavnem se malo se bom poigral potem pa vse skupaj vrgel v kanto za
smeti in si nabavil jadralno padalo ali kaj podobnega...

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist