[ LUGOS ] hitrejsi UART - rezultati (ali pa ne)

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sre Jun 17 22:16:44 CEST 1998

Howdy!

On Wed, 17 Jun 1998, BlaY0 wrote:

> Hmm... Jest mam eno ZyXEL kartico ki naj bi sla do 460800 baudou gor pa je
> chip z oznako ST16C552CJ. Kaj je to zaena zadeva? Zadeva je 8 bitna
> kartica z dvema serijskima in enim paralelnim portom. Ce bi imel ISDN, bi
> jo lahko malo bolj stestiral, za obican modem pa imam zadost 115200
> baudou.
>
> Ja, zadeva ma jumper s katerim nastavis hitrost 115200/230400/460800. Ko
> sem dau recimo na 460800 se je mis (gpm) zacela cudno obnasati, mogoce bi
> moral probat baud_base 2400 za miskin port? V bistvu mi gre ze mal na
> [...]

Ja, mislim da v taistem serial.c pise, da lahko UART 16550(A) furas s
skoraj poljubno frekvenco (tja nekam do 18MHz). Sedaj je clockan na
1.xxxMHz. Ce bi ga fural na 18MHz, bi zvlekel 1,5MBps. Ampak za tisto bi
pa res rabil nonium na 7GHz. Ali pa vsaj alfo na 500MHz :-}

Anyway, nekatere 'fast' serijske kartice (ce ne celo vecina) so se vedno
zgrajene okoli kaksne variante 16550A, ki pa ji lahko nastavis osnovno
frekvenco (recimo s skakacem). Ampak ce nastavis full speed na recimo
460800, potem imas vse hitrosti pomnozene s 4. Se pravi moras mouse port
nastavit na 2400 namesto na 9600 da bo delalo.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist