[ LUGOS ] linux particija

Matjaz Terpin matjazt na comcom.si
Pon Jun 1 13:42:45 CEST 1998

On Mon, 1 Jun 1998, Samo Gabrovec wrote:

> Hello!
> Enkrat sem ze spraseval kako bi razsiril linux particijo ne, da bi na
> njej igubil podatke. Ker si ne bi rad zaje**  vsega bi prosu
> ce je ze kdo to delal, da mi tocno pove kako naj to naredim.

Verjetno si ne želiš takega odgovora, pa vseeno: jaz bi si na vsak
način skušal nekje sposoditi en hard disk. Ko gre za podatke (in nove
inštalacije...) me elegantnost raznih rešitev ne zanima prav zelo.

Zdaj mi je pa še nekaj padlo na pamet: lahko si cel linuxov fs
spravis na že zmanjšano fato (tar --preserve --same-owner
--atime-preserve ; to zihr dela), potem pa sistem butneš z
diskete, narediš nov ext2fs, zmountaš fato in odpakiraš sistem
na razširjen ext2fs ter končno poženeš lilo. Paziti moraš še
na to, da nimaš pokvarjenega tar-a, ki ne restavrira pravega
lastništva direktorijev (tak je bil zraven RH4.2). Prostora na
fat tabeli moraš imeti precej. Narediti si moraš rescue disketo
s podporo za fat32.
In pa ne pozabi na črno pregrinjalo in sveče, ko se boš lotil
čaranja ;-)

Ampak jaz bi si sposodil en disk.

Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si