[ LUGOS ] linux particija

Samo Gabrovec samek na technologist.com
Pon Jun 1 12:31:10 CEST 1998

Hello!
Enkrat sem ze spraseval kako bi razsiril linux particijo ne, da bi na
njej igubil podatke. Ker si ne bi rad zaje**  vsega bi prosu
ce je ze kdo to delal, da mi tocno pove kako naj to naredim.
Situacija je pa taksna. Imam 4.3GB disk 1.particija je Fat32

2.particija je linux
                                                              3.
............ swap
                                                              4.Boot
manager *Pqboot*
Sedaj jaz bi fat32 zmanjsal z pqmagic-om, kako pa  bi povecal linux? (pq
tega ne zna) Zadevo bootam tako da je vsaka particija bootable activna
pa samo boot manager s katerim izberem kaj bom nalozu. Razsiritev bi
morala prestavit tudi lilo na zacetek, da bom sploh lahka bootal.
Ce mi lahka kdo pomaga ga lepo prosim.
Hvala.
Samo Gabrovec

Dodatne informacije o seznamu Starilist