[ LUGOS ] termometer

Iztok Umek iztok na snet.fri.uni-lj.si
Sre Jul 29 12:24:29 CEST 1998

On Wed, 29 Jul 1998, Metod Kozelj wrote:

> Hmmm ... teoretiziranje: najlazje bi bilo, ce bi imel nek senzor, iz
> katerega bi v koncni fazi dobil ven napetost v rangu +-1V. To bi lahko bil
> kaksen uporovni termometer, platinski termometer, ... you name it. Potem
> bi izhod prikljucil na kaksen ADC (recimo kaksno el-cheapo zvocno
> kartico), izhod pa spustil preko kaksnega programa, ki bi uposteval
> umeritveno krivuljo med (digitalnim) izhodom ADC-ja in izmerjeno
> temperaturo. Seveda bi to krivuljo moral najprej izmeriti.

Hm, jaz bi rad bolj konkretne resitve. Sem informatik, ki ve, kaj bi rad
in priblizno teorijo delovanja omenjenih senzorjev (koncal elektrotehnicno
srednjo solo ;)

Gre za to, da bi rad nek senzor, ki ga prikljucim na RS232 (po moznosti
se, ce je kje kaksen software za to).

Rad bi namrec belezil temperaturo na delovnem mestu (da mi koncno odobrijo
klimo!).

LP,
	Iztok

InterNet: iztok na ieee.si
Snail Mail: Iztok Umek, Pod vinogradi 39, SI-8351 Straza, Slovenia

Dodatne informacije o seznamu Starilist