[ LUGOS ] staroffice 4.0

Zoran Tkavc zoran.tkavc na guest.arnes.si
Sre Jul 29 12:39:00 CEST 1998

On Sun, 26 Jul 1998, you wrote:
>Pozdravljeni,
>
>zanima me kako ce je ze komu uspelo v staroffice 4.0 postimati, da je
>prikazovalo iso2 fonte, se pravi slovenske crke. Baje se je to dalo v 3.1,
>v 4.0 pa ne najdem nobene nastavitvene moznosti za iso2 fonte.
>ze vnaprej hvala za odgovore
>lp,
>

>-=:| Gasper Lakota - Jericek |:=-
>----------------------------------
>e-mail:
>* lakotnik na gw2.s-gimb.lj.edus.si
>* gasper na gimp.ml.org

Starroffice 4.0 ne podpira običajnega dodajanja pisav. Pisave moraš dodati
ročno. Postopek je opisan nekje v poštnem arhivu  Lugosa.
Drugače pa zadeva preverjeno dela.
Zasledil sem tudi informacijo, da ima najnovejša popravljena verzija staroffice
4.0 tole že "kulturno" rešeno. Vsekakor uporabi popravljeno verzijo, ker ima
prvotna verzija precej hroščev.

	Zoran

Dodatne informacije o seznamu Starilist