[ LUGOS ] samba in mp3 compressor

Rok Krulec Rok na fpp.edu
Čet Jul 2 11:36:38 CEST 1998

On Thu, 2 Jul 1998, BlaY0 wrote:

> Yo!

> Hmm... po moje tole ne bo cisto drzalo. 1.9.17 mi je delovala in mi se
> deluje brez encrypted passwordou (encrypted passwords opcija je vkljucena
> sele v 1.9.18) pod Win98 in Win95 brez da bi popravljal registry etc...
Ne bom se spuscal v debato kaj drzi in kaj ne drzi. Pejdi snoopat paketke
pa bos videl in Windows resource guide si preberi kaksen, ce ti ne bo slo
na bruhanje; tam vse pishe.

Rok Krulec aka Tantadruj

--
Send mail to mailto:Rok na fpp.edu, check out my Web barn at http://Rok.fpp.edu or visit #Linux.SI
Point your finger to roki na mirage.fpp.edu for public PGP encryption key

Dodatne informacije o seznamu Starilist