[ LUGOS ] samba in mp3 compressor

BlaY0 blayo na thz.net
Čet Jul 2 04:55:49 CEST 1998

Yo!

On Wed, 1 Jul 1998, Marko Cuk wrote:

> p.s. Blayo, ti si precej sambal, morda si tudi ti to dozivel ?!

hehe, sele danse sem prebral tale msg :) Ja, ti uporabljas res eno staro
zadevo tako da ne vem. V glavnem, ko sem se pred pol leta igral s tem je
vse super delal, potem sem zadevo opustil installed samba dir pa
zatargzjou :) To je bila verzija 1.9.17 ce se ne motim. No zadnic pa sem
se zopet spravil instalirati to zadevo in sicer verzijo 1.9.18. Hmm, p7 se
mi sploh ni skompajlou, p5 sm dobil bin pa zadeva kar ni in ni delala, p2
sm tut probal in sicer rpm in zadeva tut ni delala in sicer password
enostavno ni bil v redu (Win98 pa tist v registriju sm popravu kar pa
sploh ni bitno). No pol sm pa nasu un tar.gz od verzije 1.9.17p4 ga
odpakiral, pognal in zadeva je automagicno zacela delat. No potem sem se
znebil Win98 in spet od nekje prvleku Win95 (OSR 2.1) in zadeva je tut po
Win95 delovala ceprav nisem nic popravljal registrija.

V glavnem ne vem zakaj mi 1.9.18 ni delala. Aja vlada sm zadevo skompilou
s shadow supportom tko da v tem ni bil problem...

Kar se pa tice sambe je pa zelo exploitable, tako da ce ze moras laufati
kaksen samba server, ki je na inetu, moras obvezno upgradat vsak teden, za
doma je pa itak vseeno katiro verzijo uporabljas in a mas sploh  kje
kaksen password nastiman al pa ne...

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist