[ LUGOS ] FreeBSD in MS (fwd)

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Pet Jul 31 16:03:46 CEST 1998

> [...]
> branje si poglejte
>
>            http://biz.yahoo.com/bw/980730/crl_networ_1.html
>
> Tam med drugim pise:
>
> Walnut Creek  CDROM set  the record  of  transferring 417 gigabytes of
> files in one day,  surpassing  Microsoft Corporation's [Nasdaq:MSFT  -
> news] record of transferring approximately  350 gigabytes of files per
> day during  the Windows95 release.  Microsoft used more than 40 server
> machines to achieve the previous record, while Walnut Creek CDROM used
> a single 200MHz Intel Pentium Pro processor running FreeBSD.

Poglejmo malo:

417000 MB/dan, to je:
17375 MB/uro, to je:
289,5 MB/minuto, to je
4,8 MB/sekundo

Ja, to bi z eno mašino z fast ethernetom bilo dosegljivo... Ampak zadaj je
gotovo drvarnica diskov.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: +386 69 31 676