[ LUGOS ] RAM in 2.1.x kerneli

Metod Koželj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sre Jul 15 07:04:51 CEST 1998

Howdy!

On Tue, 14 Jul 1998, Gasper Fele - Zorz wrote:

> Napisal sem majhen program, ki z malloc alocira 10M RAMa.
> ob poganjanju sem obenem pognal top.
>
> Ceprav sem procese sortiral po porabi pomnilnika, mi top mojega procesa ni poal.
> Pokazal ga je sele potem, ko sem v alocirani spomin pometal nekaj podatkov.

Temu se rece feature: kernel dejansko alocira pomnilnik sele takrat, ko ga
res rabis. Z malloc ga v bistvu sele rezerviras. Prav enako, kot si ga
alocirla 10M, ga lahko alociras tudi 1G (ceprav nimas toliko RAMa in swapa
skupaj). Tezava bo sele, ko ga bos hotel vsega tudi uporabiti.

Zakaj je to feature? Predstavljaj si masino, ki ima recimo 32M RAMa. Potem
pa poganjas gor recimo 5 procesov, ki vsak alocira 10M RAMa in to tako, na
zalogo, ce bi ga slucajno rabil, v vecini primerov pa ga ne. Ce bi se RAM
dejansko alociral, potem bi kernel besno swapal. Tako pa vsi prav srecno
delajo.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist