[ LUGOS ] jpeg->mpeg

Metod Koželj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sre Jul 15 07:00:17 CEST 1998

Howdy!

> Imam serijo jpeg slicic (150 slik), ki bi jih rad pretvoril v krajsi filmcek.
>
> Slike so dokaj velike - 640x480.
> Najprej sem stvar hotel opraviti z GIMPom, kar pa bi mi vzelo prevec casa.

Obstaja stvar, ki se ji rece ImageMagick. Nekoliko je konkurenca GIMPu, le
da je prvenstveno namenjen batch obdelavam in manj interaktivnemu delu.
Vse, kar lahko storis, mu lahko dopoves s command-line parametri. Med
drugim obvlada tudi mpeg.

Obstaja pa se druga stvar, in sicer mpeg_encode. Ta zna predelovati slike
v MPEG sekvence (z njim delamo mpeg-movieje satelitskih slik, movieje
najdes na http://www.rzs-hm.si/podatki/d2.mpg oziroma
http://www.rzs-hm.si/podatki/d2-weekly.mpg). Vhodne slike so lahko PNM.
Lahko so tudi kaj drugega, saj zna klicati zunanji konverter.

ImageMagick: http://www.wizards.dupont.com/cristy/ImageMagick.html

mpeg_encode: http://bmrc.berkeley.edu/projects/mpeg/mpeg_encode.html

Peace!
  Mkx