[ LUGOS ] Nov postni spisek (new mailing list)?

Marko Samastur Marko.Samastur na fmf.uni-lj.si
Čet Jul 16 19:27:06 CEST 1998

Zdravo,

>Se strinjam. Ampak ne vem če je ,padel` :]
>Mislim da bistveno vi±ji ni bil tudi ko sem jaz začel to mailing-listo
>spremljati pred hmmm ene 10 meseci. In upam da nisem koga uµalil.

Saj nisem rekel, da je bil visok. Le da je sedaj se nizji. Sicer pa to niti
ni tako pomembno. Bolj gre vsaj pri meni za osebno frustracijo, da sem pac
prisel do meje, ko imam tega dovolj (ne glede na to, ali je dejansko tako
bedno ali je to le moj umotvor).

>Heheh... In ko bo moderiran, kaj se bo zgodilo? Oz. kak±na vrsta
>moderacije bi to bila? Jaz bi enostavno uvedel bolj strog odnos do

Podobna kot v novicarskih skupinah. Moderator, bi ocenil ali prispevek vsaj
priblizno ustreza pravilom igre (se pravi, da je avtor pogledal vsaj za dva
meseca nazaj v arhivu, da je jezik vsaj priblizno razumljiv vsem,...) in ce
bi, bi ga objavil. Selekcija bi se seveda delala tudi na strani odgovorov
(se pravi vstran s tistimi, ki so same sebi namen,...).
Mozen problem: komu bi ljudje zaupali dovolj, da bi bil moderator in bi si
lahko vzel cas za to delo? Drug problem je hitrost komuniciranja.

>,članstva` in konec. Prvi izgred: opozorilo. drugi izgred: leti± z liste.
>Mogoče bi bil do raznih jezikovnih ,pregreh` nekoliko bolj mil.

Saj ne predlagam, da bi preganjali vsakogar, ki se pregresi. Ce recimo Metod
napise - pa se niti nesm posebej trudil - je to nekaj, kar verjetno razumemo
vsi. Ce pa recimo kdo drug napise - sam sicer uporablamlinux ampak usak ma
oku zase - pa je vsaj meni to ze na meji tega, kar se razumem (oz. sem
pripravljen razumeti). Pravtako je razlika, ali gre le za majhen (majhne)
spodrsljaj(e) ali pa je to splosen ton sporocila. Malo se lahko vsak
potrudi.

>Če bi listo moderiral tako da bi lahko gor pisalo samo, recimo 10
>,svetnikov` nisi dosegel nič.

Ce bi ljudi metal dol s spiska zaradi napak, bi se to zagotovo se prej
zgodilo. Sicer sem pa proti taksnemu kaznovanju. Cisto dovolj je po mojem
mnenju, da se taksen prispevek pac ne objavi.

>Poleg tega bi bilo treba preprečiti pisanje na listo neprijavljenim
>osebkom. Če je pa to µe urejeno, potem ne vem kako lahko gor pride SPAM!

V primeru moderiranega spiska seveda ta skrb odpade.

Lp,
       Marko

"The first time M$ makes something that doesn't suck, it will be vaccuum
cleaners"
- taken from IRC session on some.net

Dodatne informacije o seznamu Starilist