[ LUGOS ] soundblaster

Metod Koželj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Jul 16 14:42:20 CEST 1998

Howdy!

On Thu, 16 Jul 1998, Mitja Bezget wrote:

> mam en awe64 lepo skonfiguriran pa fse... zdaj pa me zanima
> kaki software uporabljate? like za composanje midija.. snemanje
> wavov.. skratka nekaj more_or_less professional

Za snemanje uporabljam xwave (URLja nimam pri roki, najbrz pa sem ga nasel
na sunsite). Nastavljas lahko vse parametre izhodne datoteke (stereo,
sample rate, stevil obitov), preden zacne snemati ti kaze ene sorte
VU-meter, ... Izvor zvoka (mikrofon, line-in, ...) pa seveda izberes z
mikserjem, ki pa ni del paketa. Posnetke lahko nekoliko tudi obdelujes
(rezes dele, spreminjas glasnost za vsak kanal posebej).

Nisem pa se nasel (pa se niti nesm posebej trudil) kaksnega
programa za obdelavo zvokov (recimo zmanjsevanje suma in podobno).

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist